Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020

Σχετικά με την ανακοίνωση της Ένωσης για την συνεδρίαση του Δ.Σ στις 4.2



Με την αλλαγή του νέου έτους και εν μέσω εορτών επισκέφθηκε την υπηρεσία της Ζακύνθου ο τοπικός βουλευτής της ΝΔ ως χωροφύλακας, με αφορμή διαμαρτυρίες (;) επιδοτούμενων ανέργων για την καθυστέρηση στην έκδοση των αποφάσεων των τακτικών επιδοτήσεων. Έπειτα σε δελτίο τύπου του, εκτιμά ότι η καθυστέρηση δεν οφείλεται στον τεράστιο όγκο εργασιών και στην έλλειψη προσωπικού, αλλά στις άδειες που δόθηκαν στους συναδέλφους κατά την διάρκεια των εορτών(!!!).
Την επίσκεψη αυτή και το δελτίο τύπου, εκμεταλλεύτηκαν τοπικά και περιφερειακά ΜΜΕ, συντηρώντας ένα αρνητικό κλίμα και κατηγορώντας ακόμα και συνολικά(!!!) τους υπαλλήλους του οργανισμού για αδιαφορία έναντι των ανέργων, για να υποδαυλίσουν τον κοινωνικό αυτοματισμό και να εξυπηρετήσουν τους ιδιοτελείς σκοπούς τους. 
Παρατηρούμε μια επιστροφή στην θλιβερή εποχή 2012-2014 που η τότε κυβέρνηση ήθελε να φορτώσει όλα τα δεινά της χώρας στους δημοσίους υπαλλήλους.
Σε άλλες Ενώσεις μας ανά την Ελλάδα, όπου υπήρξαν ανάλογα δημοσιεύματα, αντέδρασαν ΑΜΕΣΑ, ως όφειλαν για να προστατέψουν το κύρος των υπαλλήλων και του οργανισμού.
Η δική μας όμως Ένωση , με ευθύνη της ΔΑΚΕ, παρ’ όλες τις συνεχείς οχλήσεις μας για άμεση συνεδρίαση του Δ.Σ, έπρεπε να φθάσουμε στις 4 Φεβρουαρίου για να πραγματοποιηθεί Δ.Σ, και να εκδοθεί ανακοίνωση στην οποία αναφέρει μεταξύ άλλων ότι “η ευθύνη για την καθυστέρηση και την διασπορά του όγκου δουλειάς της συγκεκριμένης υπηρεσίας είναι ευθύνη «άλλων» !!!!!!!!!
Να φανταστούμε ότι το προεδρείο του ΔΣ βρήκε ευκαιρία να ξεπλύνει την απόφαση της Διοίκησης για αντικατάσταση στελεχών χωρίς την τήρηση των διαδικασιών;
Να φανταστούμε ότι η κομματική προέλευση του συγκεκριμένου βουλευτή και της τωρινής Διοίκησης αποτελεί εμπόδιο για να εκδοθεί μια ανακοίνωση με σαφήνεια ; Όταν υπάρξουν και άλλες υπηρεσίες της αρμοδιότητας μας που θα αντιμετωπίσουν προβλήματα λειτουργίας, εκεί θα εκδοθούν ανακοινώσεις όπως τα προηγούμενα χρόνια ή θα τηρηθεί σιγή ιχθύος;
Το πρόβλημα της αργοπορίας της έκδοσης των αποφάσεων των εποχιακών υπαλλήλων σε τουριστικά μέρη, δεν είναι τοπικό. Παρουσιάζεται και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, όπου μια δεκάδα ανθρώπων καλείται να εξυπηρετήσει χιλιάδες ανέργων εντός τριών μηνών. Το σύνολο των υπαλλήλων που εργάζονται στα γραφεία ασφάλισης σε όλη τη χώρα εργάζονται πυρετωδώς για αντιμετωπίσουν το κύμα των επιδοτούμενων ανέργων και παράλληλα συνδράμουν τις υποστελεχωμένες υπηρεσίες των νησιών. Αντί λοιπόν να κατηγορούν τους συναδέλφους που κάνουν υπεράνθρωπες προσπάθειες κάθε χρόνο για να εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, θα μπορούσαν αν ήθελαν να απευθύνουν και να αναζητήσουν ευθύνες από την Διοίκηση, γιατί δεν έχουν προχωρήσει οι διαδικασίες για την ηλεκτρονική εγγραφή των επιδοτούμενων ανέργων, για να μην παρατηρούνται ούτε φαινόμενα ταλαιπωρίας στην εγγραφή και ούτε φαινόμενα αργοπορίας στην έκδοση των αποφάσεων.
Θα μπορούσε το αρμόδιο υπουργείο που πανηγυρίζει για την τουριστική ανάπτυξη και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου να είχε προβλέψει και σχεδιάσει πώς θα αντιμετωπίσει και εξυπηρετήσει άμεσα τους εποχιακά απασχολούμενους . θα μπορούσε το υπουργείο Εργασίας να ελέγχει τους εργοδότες για τις εργασιακές συνθήκες των εποχιακά απασχολουμένων ,γιατί είναι κοινό μυστικό ότι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι απασχολούνται σε συνθήκες γαλέρας.
Η αξιοπιστία ενός συνδικαλιστικού οργάνου φαίνεται από την προστασία που παρέχει στα μέλη του, από την υποβολή προτάσεων για τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες και όχι από “αοριστόλογα” και “στρογγυλεμένα” δελτία τύπου που επιρρίπτουν αβίαστα ευθύνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου