Δευτέρα 8 Απριλίου 2013


1.Πρώτα ήρθαν να πάρουν το γείτονα μου που ήταν Εβραίος. Δεν φώναξα, δεν αντιστάθηκα ,δεν με ένοιαζε γιατί δεν ήμουν  Εβραίος. Μετά ήρθαν να πάρουν  το γείτονα μου που ήταν Ρομά . Δεν φώναξα, δεν αντιστάθηκα ,δεν με ένοιαζε γιατί δεν ήμουν Ρομά.Υστερα ήρθαν να πάρουν  το γείτονα μου που ήταν Κομμουνιστής . Δεν φώναξα, δεν αντιστάθηκα ,δεν με ένοιαζε γιατί δεν ήμουν Κομμουνιστής.Επειτα ήρθαν να πάρουν  το γείτονα μου που ήταν Μαύρος . Δεν φώναξα, δεν αντιστάθηκα ,δεν με ένοιαζε γιατί δεν ήμουν Μαύρος. Μετά ήρθαν να πάρουν ..........................................................

Σήμερα ήρθαν να πάρουν εμένα.Κανείς δεν φώναξε, κανείς δεν αντιστάθηκε , γιατί κανείς δεν υπήρχε πιά .


2. Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει.
                       Bertolt Brecht

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου